.

2010. jan. 21.

Ένα χειμωνιάτικο πρωί

Στίχοι: Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Ελένη Βιτάλη



Ένα χειμωνιάτικο πρωί
έφυγα απ' το σπίτι σαν τρελή
ο αέρας μου τρυπούσε
το κορμί και μου ζητούσε
μια απόφαση ηρωική.

Πήρα εφημερίδα και στυλό
βρήκα διαμέρισμα φτηνό
τρία νοίκια να το κλείσω
έπιπλα για να το ντύσω
και δεν θέλω να σε ξαναδώ

Ήρθε η νύχτα η σκληρή κι' εγώ
νοιώθω σαν απόκληρη εδώ
θέλω πίσω να γυρίσω
και συγνώμη να ζητήσω
αλλά ντρέπομαι να σου το πω

Πώς χωρίς εσένα είμαι μισή
δεν πετιέται έτσι μια ζωή
θέλω πίσω να γυρίσω
και συγνώμη να ζητήσω
μα με κυνηγάει μια φυγή

Ένα χειμωνιάτικο πρωί
έφυγα απ' το σπίτι σαν τρελή
ο αέρας μου τρυπούσε
το κορμί και μου ζητούσε
μια απόφαση ηρωική



Egy süvítő téli reggelen
Elviharzottam otthonról én
A szél átjárta a testemet
Felkorbácsolt és kergetett
Egy nagy elhatározás felé

Fellapoztam az újságokat
Kerestem egy olcsó kis szobát
Három havi előleggel
Elrendeztem s bútort vettem
Ne kelljen többé látnom téged

Jött a hideg éjjel és akkor
Ültem ott, mint egy kitagadott
Úgy szeretnék visszatérni
Tőled is elnézést kérni
De szégyellem ezt elmondani

Hogy nélküled fél ember vagyok
Egy életet el nem taszíthatok
Úgy szeretnék visszatérni
Tőled is elnézést kérni
De belülről hajt a menekvés

Egy süvítő téli reggelen
Elviharzottam otthonról én
A szél átjárta a testemet
Felkorbácsolt és kergetett
Egy nagy elhatározás felé.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése